Het forum ziet er anders uit

Informatie over dit forum
Gesloten
Zantara
Forum Admin
Contacteer:

Het forum ziet er anders uit

Bericht door Zantara » wo mei 15, 2019 11:50 am

Beste bezoekers, lieve leden.

Op 14 mei 2019 kreeg ik bericht van mijn website provider dat ik een update moest uitvoeren. Zo niet dan zou de ondersteuning vervallen en om die alsnog te krijgen zou het geld gaan kosten.
Ik heb de update dus uitgevoerd.

De website is er sneller door geworden, maar het forum werkte niet goed meer.
Dus heb ik daar ook maar de stoute schoenen bij aangetrokken en ook de forum software ge-update naar de laatste versie.
Dat moest al heel lang, maar ik was te bang dat ik iets fout zou doen, waardoor het forum niet langer meer zou werken.

Helaas werken met de nieuwste forum software de oude thema's (de kleuren en knoppen) niet meer, dus ik heb nieuwe moeten installeren.
Dat betekent dat PSP Vraagbaak er nu anders uitziet en de knoppen net even ergens anders zitten.

Je kunt gewoon inloggen. Die optie zit helemaal rechts boven bij "Aanmelden"
Afbeelding

Heb je problemen, mail me dan. Onderaan de voorpagina van dit forum is nu een link: "Contact".

Ik kan niet meer inloggen
Sommige leden geven aan opeens niet meer in te kunnen loggen. Anderen hebben geen enkel probleem.
Krijg jij een foutmelding als je in wilt loggen?
Verwijder dan de forum cookies.
Rechts onderaan zie je dit
Afbeelding
Klik op "Verwijder cookies" > Sluit de browser > start die opnieuw op en probeer dan weer in te loggen.

Video tutorial
Er is een video tutorial beschikbaar via Zantara's YouTube kanaal. De presentatie is wat snel. Dat gaat soms fout als je een video upload naar YouTube en kan niet gewijzigd worden.
Je kunt op Pauze klikken om de presentatie in je eigen tempo te bekijken

Code: Selecteer alles

https://youtu.be/oMqpXc02kIM
Windows 10 en 7 - PSP X7, X9 , 2018 en 2019
Afbeelding
Horen, zien en vooral zwijgen

Gesloten