Het is nu wo mei 23, 2018 5:33 pm

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
  Afdrukweergave Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 16, 2015 10:10 am 
Forum Admin

Hallo allemaal,

Mag ik wat aan jullie vragen?

Voor je een nieuw onderwerp aanmaakt, zou je dan eerst willen kijken of het al niet eerder is geplaatst?
Een verzonnen voorbeeld: er bestaat een topic over het filter Filters Unlimted op het bord Insteekfilters. En dan maakt iemand een nieuw topic aan in PSP X8 met als titel Vraag over Filters Unlimited. Zo onstaan er twee draadjes over hetzelfde onderwerp.

Voor mij heeft dat twee problemen.
Het forum wordt zo een beetje onoverzichtelijk, met dezelfde onderwerpen verspreid over de verschillende borden.
En heel vaak komen vragen terug, omdat mensen eenzelfde probleem hebben. Als het dan in 1 onderwerp bij elkaar staat, dan is dat makkelijk opzoeken. Zowel voor de vragensteller als voor mij.
Ik geef vaak dezelfde antwoorden met oplossingen voor problemen, omdat ze nu eenmaal vaker voorkomen.
Als die antwoorden dan ook verspreid staan over het forum, dan weet ik niet meer waar ik naar kan verwijzen. Ik overzie dat niet (meer).
Bovendien, als de oplossing gevonden is, dan zie je dat duidelijk in het onderwerp terug en dat kan jou al gelijk helpen.

Dus...zouden jullie het volgende kunnen doen:

* Voor je een vraag stelt, even kijken of die vraag al niet eerder gesteld is. Je moet jouw vraag dan terugvinden of onder jouw PSP versie of onder Insteekfilters of onder Windows.
* Duidelijk in een nieuw onderwerp zetten waar het om gaat. Dus liever niet een onderwerp dat "Vraagje" heet, of "Probleem"
* Je vraag op het juiste bord zetten. Er zijn voor de nieuwer versies aparte borden, voor oude versies een paar gecombineerde.

Dank jullie wel.
Het helpt mij jullie zo goed mogelijk te antwoorden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]